Samsung LED 46ES6950
 
دراین وبلاگ سعی شده از دنیای رایانه اخباری منتشر شود.
دراین وبلاگ سعی شده از دنیای رایانه اخباری منتشر شود.
Samsung LED 46ES69503200000 تومان
حس و حال شگفت آور ال ای دی های سری 6 را تجربه کنید. جهان جدید و هیجان انگیز تلویزیون های هوشمند سرگرمی های خانگی را متحول می سازند و سیستم اسمارت هاب تعبیه شده در آنها به شما اجازه تعامل با تلویزیون را می دهد. همه کار از گشت و گذار در اینترنت گرفته تا تماشای عکس یا فیلم راحت تر از گذشته انجام شده و لذت بخش تر می باشد. معرفی قابلیت مشاهده سه بعدی و طراحی منحصر بفرد جنبه سرگرمی سیستم را تقویت کرده و به شما اجازه می دهد تا پا به جهان مجازی بگذارید. کیفیت فوق العاده واقعی تصاویر سه بعدی ال ای دی های سری 6 بی نظیر است و فیلم ها، بازی ها و تمام برنامه های چندرسانه ای مورد علاقه خویش را به نحو غیرقابل باوری از نو تجربه خواهید کرد.
مشخصات کلی :
اطلاعات کلی: LED - سایز 46 اینچ
مشخصات تصویر: تکنولوژی سه بعدی کیفیت تصویر Full HD
مشخصات صدا: 2 عدد بلندگوی 10 وات
تیونر تلویزیون: DVB-T - تصویر در تصویر
ورودی ها: HDMI - USB - Component - Composite - LAN
امکانات: OSD Language - تله تکست - بازی
نام ها ديگر : Samsung LED UA46ES6950
:: نقد و بررسی Samsung LED 46ES6950
تجربه 3 بعدی حقیقی از منظری جدید
تلویزیون های ال ای دی سامسونگ تجربه مشاهده کاملاً جدید و فراگیری در سیستم های سرگرمی خانگی ایجاد کرده اند. با آخرین فن آوری تصویرپردازی 3 بعدی در جذبه دنیای جدید تصاویر زنده و حقیقی تلویزیونی غرق خواهید شد.

از برنامه های کاربردی، فیلم ها، Skype، گشت و گذار در اینترنت و بسیاری قابلیت های دیگر لذت ببرید
دنیای جدید سرگرمی های خانگی شخصی را با Smart Hub بروزآوری شده سامسونگ و سه سرویس جدید کشف کنید. با قابلیت داستان خانواده - Family Story می توانید عکس ها، پیام ها و رویدادهای ویژه را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید. در عین حال، کودکان می توانند با قابلیت ویژه کودکان – Kids سرگرم شده و مطالب جدیدی بیاموزند. شما نیز می توانید با استفاده از قابلیت تندرستی - Fitness ورزش کرده و برنامه تمرینات خود را مدیریت کنید. این دستگاه ها با ایجاد امکان دسترسی به محتواهای عالی و نیز مجموعه Samsung Apps، گشت و گذار در اینترنت، Skype و بسیاری امکانات دیگر، برترین تجربه سرگرمی های خانگی را برای خانواده شما به ارمغان می آورند.

کشف واقعیت جدید با کیفیت فول اچ دی
سطح جدید و برتر واقعیت سرگرمی های خانگی را تجربه کنید که تاکنون مشابهی نداشته است. تلویزیون هوشمند سامسونگ شما به دلیل دارا بودن دقت تصویری دو برابر تلویزیون های اچ دی معمولی، تجربه دیداری شگرفی می آفریند که شما را از مرز صفحه تلویزیون فراتر برده و در تصاویر نفس گیر خود غوطه ور خواهد ساخت. اگر بافت غنی و واضح تصاویر فول اچ دی را تجربه کنید، برنامه های تلویزیونی و فیلم های دلخواه تان دیگر هرگز مانند گذشته نخواهند بود. واقعیت جدید را با تصاویر وضوح بالای کامل تجربه کنید.

رنگ های زنده تر برای تصاویری بهتر
ت بهبود دهنده گسترده رنگ ها پلاس - Wide Color Enhancer Plus سامسونگ با بهره گیری از یک الگوریتم پیشرفته ارتقای کیفیت تصویر، می تواند کیفیت هر تصویری را بهتر ساخته و جزییات پنهان را آشکار سازد. حالا می توانید با قابلیت بهبود دهنده گسترده رنگ ها پلاس، رنگ ها را درست همانطور که باید دیده شوند مشاهده کنید.

طراحی شده برای حداکثر جذابیت
طراحی بسیار باریک تلویزیون های سامسونگ لذت مشاهده را به حداکثر ممکن ارتقا داده و نیز فضای داخلی خانه شما را زیباتر می سازد. طراحی One با زیبایی هرچه تمام تر بدنه تلویزیون ال ای دی را با پانل تصویری آن در هم می آمیزد تا کلیه موانع موجود بر سر راه یک تجربه تمام عیار مشاهده را از بین ببرد.

دسترسی به اینترنت بدون نیاز به سیم
با قابلیت LAN بیسیم داخلی می توانید امکانات ارتباطی تلویزیون خود را بدون نیاز به افزودن تجهیزات بیرونی توسعه داده و زیبایی طراحی جذاب آنرا حفظ کنید.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 21:0
حمیدرضا شاهرخی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دراین وبلاگ سعی شده از دنیای رایانه اخباری منتشر شود. و آدرس companyparsian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 1086
بازدید کل : 131961
تعداد مطالب : 265
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1