دراین وبلاگ سعی شده از دنیای رایانه اخباری منتشر شود.
دراین وبلاگ سعی شده از دنیای رایانه اخباری منتشر شود.
اوایل سال 2012، ایسوس نسل جدیدی از نوت‌بوک‌های باریک و سبک سری U را با نام‌های U47 و U57 معرفی کرد که به ترتیب مدل‌هایی 14.0 و 15.6 اینچی می‌باشند. یکی از بارزترین مشخصات این نوت‌بوک ها، قاب بسیار باریک دور صفحه نمایش می‌باشد که به ایسوس امکان داده است تا از شاسی کوچک‌تر و سبک‌تری در ساخت آن‌ها استفاده کند. برای مثال مدل‌های U47 که دارای صفحه نمایش 14.0 اینچی می‌باشند، از بدنه یک نوت‌بوک 13.3 استفاده می‌کنند. نمی‌توان مدل‌های U47 و U57 را جزو آلترابوک‌ها دانست اما با این وجود جزو باریک‌ترین و سبک‌ترین نوت‌بوک‌های ساخته شده تا به این تاریخ محسوب می‌شوند. برای مثال مدل 14.0 اینچی U47 تنها 25 میلی‌متر ضخامت داشته و وزنی معادل 1.3 کیلوگرم دارد. بدنه خارجی این نوت‌بوک‌ها به یک لایه آلومینیومی مزین شده است که نه تنها بر استحکام کلی آن افزوده است، بلکه باعث می‌شود که بدنه دستگاه مقاومت خوبی در برابر جذب اثر انگشت و گرد و غبار از خود نشان دهد. نوت‌بوک‌های U47 و U57 از نسل دوم و سوم پردازنده‌های قدرتمند Intel Core استفاده کرده و قدرت کافی برای انجام اکثر کارهای روزمره را فراهم می‌کنند. بدون توجه به 14.0 یا 15.6 اینچی دستگاه، صفحه نمایش تمام مدل‌ها دارای دقت 1366×768 می‌باشد که تراکم پیکسلی رضایت بخشی را ارائه می‌دهد. باتری شش سلولی ارائه شده همراه U47 و U57، طبق ادعای ایسوس می‌تواند تا هشت ساعت شارژدهی کند. این نوت‌بوک‌ها از نیمه دوم سال 2012 وارد بازار شدند و به محصولی ایده آل برای کسانی تبدیل شدند که به دنبال نوت‌بوکی سبک وزن و باریک با امکانات زیاد و قیمت مناسب می‌گردند.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.16 کیلوگرم
پردازنده: Intel 2450M 2.5 GHz Core i5 3.1 GHz - Cache 3 MB - BUS 1333 MHz
حافظه: 6 GB DDR3
هارد دیسک: 750 GB 5400RPM
کارت گرافیک: Intel HD Graphics - MB UpTo 1536 MB
صفحه نمایش: 15.6" - Bright LED
امکانات: DVD-RW - فاقد مودم - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - Microsoft Windows 7
نام ها ديگر : Asus U57A-BBL4
:: نقاط قوت و ضعف
طراحی بسیار باریک و سبک
روکش آلومینیومی بدنه که مقاومت خوبی در برابر جذب اثر انگشت و گرد و غبار از خود نشان می‌دهد
قاب باریک صفحه نمایش
بهره گیری از پردازنده‌های قدرتمند Intel Core
مجهز به دو عدد پورت USB 3.0
شارژدهی بالای باتری
دارای ویندوز اوریجینال
برای دیدن مشخصات کامل به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 20:43
حمیدرضا شاهرخی

Apple iPhone 5 - 16GB

انتظارها به پایان رسید و بالاخره کمپانی شناخته شده اپل مدل جدید تلفن همراه خود را با نام iPhone 5 معرفی نمود. این گوشی بعد از مدل‌های 2G، 3G، 3GS، 4 و 4S نسل ششم تلفن‌های همراه ساخت اپل محسوب می‌گردد. در طراحی اصلی این گوشی از نظر ظاهری نسبت به مدل پیشین یعنی iPhone 4S تحول خاصی ایجاد نگردیده است. اما در تکنولوژی ساخت، اپل یک‌بار دیگر شگفتی ساز شد و در حالی که صفحه نمایش و ابعاد مدل جدید آن نسبت به 4S بزرگ‌تر شده است، گوشی به میزان قابل توجهی سبک‌تر و باریک‌تر ساخته شده است، یعنی با قطر تنها 7.6 میلی‌متر و وزن تنها 112 گرم!!! این می‌تواند یک رقابت جالب با کمپانی‌های دیگر باشد که با افزایش اندازه صفحه نمایش، وزن گوشی‌ها را نیز افزایش می‌دهند. جنس بدنه مانند تمامی محصولات ساخت اپل از بهترین کیفیت و از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته شده است. صفحه نمایش 4 اینچی این گوشی مانند مدل قبلی از نوع رتینای LED-backlit IPS TFT و با رزولوشن 1136×640 پیکسل می‌باشد. مغز متفکر آیفون 5، چیپ جدید A6 است که طبق اعلام این کمپانی قدرت پردازشی و پردازش گرافیکی آن 2 برابر مدل قبلی است. دوربین این گوشی تفاوت زیادی نسبت به مدل قبلی نداشته است. یک دوربین 8 مگا پیکسلی با دیافراگم f/2.4 ولی با قدرت پردازش بالاتر که طبق ادعای اپل، کیفیت عکس‌های آن نیز بهبود یافته است. کیفیت فیلم برداری این دوربین نیز بهتر شده و طبق ادعای اپل لرزشگیر دست، عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد.یکی از قابلیت‌های مهمی که به آن اضافه گردیده، قابلیت پانوراماست که به کمک آن می‌توان عکس‌هایی با کیفیت 28 مگاپیکسل نیز ثبت نمود. نرم افزار این گوشی نسخه جدید از کم نقص ترین سیستم عامل تا به امروز یعنی iOS است. iOS 6نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی کرده و بیش از 200 قابلیت جدید به آن افزوده شده است. به لطف بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش، این گوشی به جای چهار سطح، پنج سطح از برنامه‌ها را نشان می‌دهد. کیفیت صدا و مکالمات این گوشی با استفاده از سه میکروفن، بسیار بهتر گردیده است. همچنین، با تجهیز این گوشی به یک مبدل پنج مغناطیسی، کیفیت بلندگو نیز بهبود چشم گیری داشته است. با پشتیبانی این گوشی از شبکه های پر سرعت 4G LTE با حداکثر سرعت 100Mbps و همچنین شبکه های HSPA+ ، DC-HSDPA و Wi-Fi و صفحه نمایش 4 اینچی، حداکثر لذت مرورگری اینترنت با بالاترین سرعت را تجربه خواهید نمود. نهایتا باتری این گوشی نیز نسبت به مدل قبلی مقداری بهتر شده و امکان مکالمه ممتد تا 8 ساعت و مرورگری اینترنت تا 10 ساعت را به شما خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها و توانایی‌های این گوشی فوق‌العاده، با ما در نقد و بررسی آن همراه باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 112 گرم
پردازنده: Apple A6 Chipset , Dual Core CPU
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - 4G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی LED-backlit IPS TFT با دقت رتینا و لمسی خازنی (Capacitive Touchscreen) - اندازه 4.0 اینچ - 1136 × 640
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل iPhone OS نسخه iOS 6.0 - PDF
سایر مشخصات: هندزفری - قطب نما - زمان انتظار 225 ساعت - زمان مکالمه 8 ساعت


ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, :: 23:32
حمیدرضا شاهرخی

Samsung Galaxy S III I9300 - 16GB

به جرات می‌توان گفت که Galaxy S III پر حاشیه‌ترین و داغ‌ترین گوشی هوشمندی است که تا به امروز وارد بازار شده است. خانواده گوشی‌های Galaxy S کمپانی سامسونگ همیشه به عنوان یکی از موفق‌ترین خانواده‌های گوشی‌های هوشمند شناخته شده بودند و دلایل این امر طراحی ساده و شکیل، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، قدرت بالا و امکانات بسیار آن‌ها بوده است. در نگاه اول، Galaxy S III نیز با داشتن طراحی خوب و ساده و صفحه نمایش بزرگ، از این قاعده پشتیبانی می‌کند ولی آیا این گوشی که تنها از سیم کارت های micro پشتیبانی می‌کند، می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای گوشی Galaxy S II باشد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، نقد و بررسی کامل این محصول را بخوانید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 133 گرم
پردازنده: Quad-core Cortex-A9, Exynos 4412 Chipset 1.4GHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - حافظه رام - مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - 4G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع Super AMOLED - اندازه 4.8 اینچ - 1280 × 720
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه (v4.0.4 (Ice Cream Sandwich - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 2100 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 590 ساعت - زمان مکالمه 21:40 ساعت
:: نقد و بررسی Samsung Galaxy S III I9300 - 16GB
از لحاظ طراحی، Galaxy S III کمی تغییر نسبت به دو برادر کوچک‌تر خود یعنی Galaxy S و Galaxy S II داشته است. لبه‌های گوشی انحنای بیشتری گرفته‌اند و گوشی دیگر آن حالت مستطیلی را ندارد. البته سامسونگ دلیل این کار را وجود صفحه نمایش بسیار عظیم 4.8 اینچی آن دانسته است. با گرد کردن گوشه‌ها، حجم کلی گوشی بسیار کمتر شده است و هنگامی که Galaxy S III را در کنار Galaxy S II قرار می‌دهید، گویی دو گوشی هم سایز را کنار هم گذاشته‌اید و این در حالی است که صفحه نمایش Galaxy S III تقریبا 0.5 اینچ بزرگ‌تر از صفحه نمایش Galaxy S II است. به علاوه این گرد بودن لبه‌های گوشی باعث می‌شود که در دست راحت‌تر جای گیرد و کار کردن با آن راحت‌تر شود.

در قسمت جلویی گوشی، صفحه نمایش بسیار بزرگ 4.8 اینچی Super AMOLED با رزلوشن 720x1280 قرار دارد که کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد. رنگ‌های تولید شده بسیار زنده و طبیعی بوده، متون بسیار شارپ و دقیق نمایش داده می‌شوند و زاویه دید آن نیز عالیست. در بالای این صفحه به ترتیب از راست به چپ، دوربین دوم، سنسور مربوط به روشنایی صفحه و سنسور مجاورت و LED مربوط به پیغام‌ها وجود دارند. در پایین صفحه نمایش، همانند گوشی Galaxy S II کلید سخت افزاری Home به همراه دو کلید لمسی Menu و Back قرار دارد. در سمت چپ گوشی کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و در سمت راست آن کلید پاور قرار دارد. در بالای گوشی نیز جک هدفون 3.5 میلی‌متری و در پایین آن پورت micro USB تعبیه شده‌اند. در پشت گوشی لنز دوربین 8 مگاپیکسلی قرار داشته و در دو طرف آن فلاش LED و بلندگوی اصلی آن قرار دارند. در زیر قاب پشتی گوشی، شیار میکرو سیم کارت (Micro Simcart) شیار مموری کارت MicroSD (که قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه تا ظرفیت 64 گیگابایت را دارد) و باتری بسیار قدرتمند 2100 میلی آمپری قرار دارد که طبق ادعای سامسونگ می‌تواند 10 ساعت بطور مداوم ویدئو پخش کند.

گلکسی اس3 از چیپ Exynos 4412 ، پردازنده چهار هسته‌ای قدرتمند Cortex A9 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-400MP به همراه یک گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد که این گوشی را به یکی از سریع‌ترین گوشی‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.
:: نقاط قوت و ضعف
صفحه نمایش بزرگ 4.8 اینچی Super AMOLED با رزلوشن HD
بدنه سبک پلی کربناتی
سخت افزار فوق‌العاده قدرتمند
دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت عالی و امکان عکس‌برداری HDR
رابط کاربری زیبا، ساده و در عین حال کاربردی
قابلیت Smart Stay برای ردیابی چشمان کاربر توسط دوربین دوم
مجهز به سیستم فرمانبری صوتی پیشرفته S Voice
درگاه HDMI
قابلیت NFC

کیفیت متوسط ساخت بدنه
برای دیدن مشخصات کامل به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, :: 23:28
حمیدرضا شاهرخی
Acer Aspire V3-471G-53218G75MaKK
 
نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های 14، 15 و 17 اینچی کمپانی Acer است که آن را تا حدی می‌توان جایگزین مدل‌های Aspire 5750G و Aspire 7750G نامید. همانند این مدل‌ها، V3 نیز لپ‌تاپیست مالتی مدیا با کیفیت ساخت و قدرت پردازشی بالا که نماینده ای از لپ‌تاپ‌های آینده‌ی کمپانی Acer به شما می‌آید. V3 همانند اکثر لپ‌تاپ‌های این کمپانی، کیفیت و عملکردی بسیار فراتر از قیمت خود ارائه می‌دهد و این امر سری V3 را به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها در این بازه قیمتی تبدیل کرده است. V3 در کانفیگ های مختلفی عرضه شده است و تقریبا تمام کاربران را از کاربران مبتدی خانگی و اداری گرفته تا کاربران حرفه ای و حتی علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری، پوشش می‌دهد. خواننده نقد و بررسی این محصول باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.6 کیلوگرم
پردازنده: Intel 3210M 2.5GHz Core i5 3.1 GHz - Cache 3 MB - BUS 1333 MHz
حافظه: 8 GB DDR3
هارد دیسک: 750 GB 5400RPM
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GT 630M DDR3 2048 MB UpTo 4096 MB
صفحه نمایش: 14" - Bright LED
امکانات: DVD-RW - فاقد مودم - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - DOS
نام ها ديگر : Acer Aspire V3-471G
:: نقد و بررسی Acer Aspire V3-471G-53218G75MaKK

• طراحی و ساخت
برخلاف آن چیزی که پیش‌تر انتظار داشتیم، طراحی تمام پلاستیکی V3 بسیار زیبا و جذاب است. وزن مدل‌های 14.0 و 15.6 اینچی 2.6 و وزن مدل‌های 17.3 اینچی، 3.2 کیلوگرم است که کمی بیش از استاندارد های لپ‌تاپ‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. روکشی نقره ای رنگ و مات، فضای بین استراحتگاه مچ دست و صفحه نمایش را پوشش داده است که بلندگوهای لپ‌تاپ نیز در این قسمت نقره ای رنگ، خودنمایی می‌کند. پشت صفحه نمایش به طور کامل از پلاستیک مشکی براق ساخته شده است که در وسط آن لوگوی Acer دیده می‌شود. متاسفانه این براق بودن سطح باعث می‌شود که لپ‌تاپ اثر انگشت را جذب و نشان دهد.

• صفحه نمایش
با توجه به اینکه V3 لپ‌تاپ‌های خیلی گران قیمتی محسوب نمی‌شود، اصلا جای تعجب ندارد که Acer از صفحات نمایشی با رزلوشن های استاندارد در آن‌ها استفاده کرده است. صفحه نمایش مدل‌های 14.0 و 15.6 اینچی دارای دقت 1366x768 بوده و رزلوشن صفحه نمایش مدل 17 اینچی 1600x900 است. با وجود این، رنگ‌های تولید شده توسط صفحه نمایش بسیار زنده و طبیعی هستند و زوایای دید آن نیز به خصوص در حالت افقی، کاملا رضایت بخش می‌باشند. متاسفانه صفحه نمایش V3 کاملا براق است و این امر باعث شده که نتوان به راحتی با این لپ‌تاپ در فضاهای خارجی و یا در زیر تابش نور آفتاب کار کرد. در بالای صفحه نمایش یک وب کم 1.3 مگاپیکسلی نیز برای انجام مکالمات اینترنتی، تعبیه شده است.

• ورودی‌ها و خروجی‌ها
Acer تمام پورت‌های لازم و ضروری را روی مدل V3 قرار داده است که برای مثال می‌توان به خروجی‌های تصویری VGA و HDMI، پورت شبکه، کارت خوان SD و پورت‌های USB 2.0 اشاره کرد. علاوه بر تمام این‌ها می‌توان به پورت دوست داشتنی USB 3.0 نیز اشاره کرد. تعداد پورت‌های USB 3.0 بسته به مدل دستگاه متفاوت است به صورتی که مدل‌های 14.0 و 15.6 اینچی تنها یک پورت USB 3.0 داشته ولی مدل‌های 17.3 اینچی دارای دو پورت USB 3.0 می‌باشند.

• کیبورد و تاچ پد
بر روی سطح نقره ای مات داخل لپ‌تاپ، یک کیبورد فوق‌العاده با کیفیت جزیره ای قرار دارد که در مدل‌های 15.6 و 17.3، بخش عددی جداگانه (Numpad) نیز در سمت راست آن تعبیه شده است. همچنین بیشتر کلیدها دارای وظایف ثانویه هستند که توسط کلید Fn فعال می‌شوند. در کل، کلیدها ابعاد بسیار خوبی دارند و فضای کافی بین کلیدها به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت بالا و با خطاهای بسیار کم، تایپ کنید. سطح تاچ پد V3 کمی پایین‌تر از سطح استراحتگاه مچ دست قرار دارد و به راحتی حتی بدون نگاه کردن به دستگاه، قابل شناسایی است. این تاچ پد به طور کامل از فرمان‌های چند لمسی (مالتی تاچ) پشتیبانی کرده و در مجموع حساسیت بسیار خوبی دارد.
:: نقاط قوت و ضعف
طراحی زیبا و شکیل
ورودی‌ها و خروجی‌های فراوان
کیبورد عالی
بلندگوهای قدرتمند و با کیفیت
سیستم خنک کنندگی کم صدا
قیمت مناسب

بدنه براق که اثر انگشت را کاملا جذب و نشان می‌دهد
پیشنهاد برای :
این مدل لپ تاپ به کاربرانی که نیازمند یک نوت بوک بسیار شیک و زیبا با کارآیی و قابلیت های سطح بالا و در عین حال با قیمت مناسب هستند، توصیه می شود.
برای دیدن مشخصات کامل به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, :: 21:28
حمیدرضا شاهرخی
به نظر می‌رسد موفقیت Galaxy Note برای سامسونگ دلیلی شده که این کمپانی به طراحی و تولید مدل‌های مشابه پرداخته و روانه بازار نماید. بعد از معرفی تبلت Note 10.1توسط سامسونگ، حال این کمپانی کره ای نسل بعدی گوشی‌های Note خودش را با نام Galaxy Note II به کاربران معرفی و در پاییز 2012 این گوشی را به بازار عرضه نمود. مدل جدید این کمپانی با ظاهری شبیه به مدل قبلی، از نظر نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفت نموده است. صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع SuperAMOLED مانند مدل قبلی یک صفحه نمایش فوق‌العاده به نظر می‌رسد. البته این صفحه نمایش 0.2 اینچ از مدل قبلی بزرگ‌تر است ولی متاسفانه تراکم پیکسلی آن مقداری کاهش داشته است. از نظر حافظه داخلی نیز این مدل در سه ظرفیت 16،32 و 64 گیگابایت به بازار ارائه خواهد شد. ضمن اینکه هر سه مدل نیز قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت را خواهند داشت. در مورد دوربین هیچ تغییری را شاهد نخواهیم بود و همان دو دوربین 8 و 2 مگا پیکسلی موجود بر روی Galaxy Note، بر روی این مدل نیز قرار گرفته‌اند. اما سیستم عامل Note II آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 4.1 بوده و نیازی به بروز رسانی نخواهید داشت. پردازنده چهار هسته ای این گوشی نیز از همان نوع مدل قبلی Cortex-A9 ولی با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی می‌باشد که با توجه به چهار هسته ای شدن آن انتظار می‌رود عملکرد بهتری را ارائه نماید. پردازشگر گرافیکی بدون تغییر از نوع Mali-400 باقی مانده، اما دو برابر شدن رم آن از یک به دو گیگابایت یکی دیگر از تغییرات اساسی این گوشی نسبت به Galaxy Note محسوب می‌شود که در سرعت آن تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. ضمنا همانند تبلت Note 10.1 ، در Note II نیز از قلم جدید سامسونگ استفاده شده است. سامسونگ با افزایش 600 میلی آمپری باتری این گوشی، تا حدودی خیال کاربران خود را راحت نموده است. برای آشنایی بیشتر با این گوشی قدرتمند سامسونگ، با ما در نقد و بررسی آن همراه شوید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 180 گرم
پردازنده: Exynos 4412 Chipset, Quad-core ARM Cortex-A9 1.6GHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - 4G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع HD Super AMOLED - اندازه 5.5 اینچ - 1280 × 720
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه 4.1.1 (Jelly Bean) - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 3100 میلی آمپر ساعت
نام ها ديگر : Samsung Galaxy Note 2, Samsung N7100, Samsung Galaxy Note 2 N7100

1879000 تومان

برای دیدن مشخصات کامل به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, :: 21:23
حمیدرضا شاهرخی
گوشی موبایل لومیا 505
Nokia Lumia 505
به زودي
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 131 گرم
پردازنده: 800MHz
حافظه: حافظه داخلی 4096 مگابایت - حافظه رم 256 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع ClearBlack AMOLED - اندازه 3.7 اینچ - 800 × 480
دوربین: 8.0 مگاپیکسل
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Microsoft Windows Phone نسخه 7.8 - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - باتری 1300 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 670 ساعت - زمان مکالمه 7 ساعت
برای دیدن مشخصات کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, :: 21:12
حمیدرضا شاهرخی

 Sony Vaio SE13FX

در سه ماهه پایانی سال 2011، سونی نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های باریک و سبک سری S را با نام VPC-SE معرفی کرد. سری SE لپ‌تاپ‌هایی فوق حرفه ای هستند و با امکانات بسیار خوبی که دارند، برای کلیه کاربران شامل کاربران خانگی، مبتدی، مهندسی و به خصوص کاربران بیزینسی/اداری مناسبند. وزن بسیار کم، صفحه نمایش Full HD با پنل IPS، و سخت افزار قدرتمند، تنها بخشی از مشخصات این لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده هستند. البته تمام این خوبی‌ها باعث شده‌اند که سری SE جزو لپ‌تاپ‌های گران قیمت محسوب شود. VPC-SE یک رقیب بسیار جدی برای لپ‌تاپ‌های Apple MacBook Pro 2011 محسوب می‌شوند ولی باید دید که آیا این لپ‌تاپ می‌تواند یک نماینده خوب از لپ‌تاپ‌های ویندوزی برای مقابله با MacBook Pro 2011 باشد. خواننده نقد و بررسی این محصولات باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:لپ تاپ نوع معمولی - وزن 1.99 کیلوگرم
پردازنده:Intel 2430M 2.4GHz Core i5 3.0 GHz - Cache 3 MB - BUS 1333 MHz
حافظه:4 GB DDR3
هارد دیسک:640 GB 5400RPM
کارت گرافیک:AMD Radeon HD 6470M 512 MB UpTo 1024 MB
صفحه نمایش:15.6" - Bright LED
امکانات:DVD-RW - فاقد مودم - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات:باتری 6 سلولی - Microsoft Windows 7
نام ها ديگر : Sony SE13 FX



           
یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 13:17
حمیدرضا شاهرخی

 برای دیدن مشخصات کلی این دستگاه به ادامه مطلب بروید...

Microsoft Xbox 360 Limited Edition Gears of War 3 - 320GB



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 18:47
حمیدرضا شاهرخی

سلام به همه اونهایی که به این وبلاگ سر میزنند.

می خواستم بپرسم که شما ادرس وبلاگ من رو از کجا می گیرید لطفا توی نظرات بنویسید.

mer30000000000000000000000000000000000 



           
چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 21:1
حمیدرضا شاهرخی

 به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 20:43
حمیدرضا شاهرخی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دراین وبلاگ سعی شده از دنیای رایانه اخباری منتشر شود. و آدرس companyparsian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 1118
بازدید کل : 131993
تعداد مطالب : 265
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1