دراین وبلاگ سعی شده از دنیای رایانه اخباری منتشر شود.
دراین وبلاگ سعی شده از دنیای رایانه اخباری منتشر شود.
مشخصات کلی
2013/12/03 تاریخ معرفی :
 
فشرده و کوچک نوع :
 
خیر ضد آب :
 
111X76X83 mm ابعاد :
 
430 گرم وزن :
مشخصات حسگر و تصویر
CCD نوع حسگر :
 
16.1 مگاپیکسل دقت حسگر :
 
16.1 مگاپیکسل دقت موثر حسگر :
 
1/2.3 اینچی ابعاد حسگر :
 
Jpeg فرمت عکس :
 
خیر فرمت غیر فشرده Raw :
فیلم
HD رزولوشن فیلم :
 
خیر فیلمبرداری سه بعدی :
لنز
22.5-585 میلیمتر فاصله کانونی :
 
26 برابر برابر بزرگنمایی اپتیکال :
 
بلی لرزشگیر تصویر :
 
مکانیکی توضیحات لرزشگیر :
 
بلی فوکوس دستی :
 
بلی فوکوس اتوماتیک :
 
بلی حالت ماکرو :
 
بلی زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری :
عکسبرداری
80 حداقل حساسیت :
 
1600 حداکثر حساسیت :
 
80 تا 1600 ایزو :
 
بالاجهنده فلاش :
 
بلی تکنولوژی تشخیص چهره :
 
بلی تکنولوژی تشخیص لبخند :
 
خیر عکاسی سه بعدی :
صفحه نمایش
خیر صفحه نمایش لمسی :
 
3 اینچ سایز صفحه نمایش :
 
230000 پیکسل دقت صفحه نمایش :
 
خیر صفحه نمایش جلو :
 
خیر چشمی :
 
بلی تصویر زنده Live View :
ورودی و خروجی ها
خیر خروجی HDMI :
 
بلی خروجی USB :
 
بلی خروجی تلویزیون :
 
بلی Pict Bridge :
سایر مشخصات
SD/SDHC/SDXC نوع کارت حافظه :
 
بلی میکروفون داخلی :
 
بلی اسپیکر داخلی :
 
خیر موقعیت یاب GPS :
 
خیر قطب نما :
 
خیر تکنولوژی بی سیم :
 
قلمی آلکالاین سایز AA (قابلیت استفاده از باتری قابل شارژ) نوع باتری :
 
2 عدد باتری قلمی سایز AA مشخصات باتری :


           
سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 13:52
حمیدرضا شاهرخی

با سلام

من در چند هفته ی اخیر این وبلاگ را آپدیت نکردم ولی از امروز این وبلاگ هر روز آپدیت می شود.

از امروز در این وبلاگ آخرین محصولات شرکت های مختلف به اطلاع شما عزیزان رسانده می شود.

سال نو مبارک



           
یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 17:41
حمیدرضا شاهرخی
همان‌طور که پیش بینی می‌شد، سونی بالاخره پرچمداران جدید خود برای سال 2013 را در نمایشگاه CES معرفی نمود. این گوشی‌ها که هر دو از خانواده Xperia می‌باشند، با تفاوتی اندک نسبت به یک دیگر با نام‌های Xperia Z وXperia ZL تولید گشته‌اند.
Xperia Z یکی از این دو گوشی است که می‌توان آن‌را رقیب آخرین گوشی معرفی شده توسط HTC یعنی Butterfly دانست. صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع LED-backlit می‌باشد که رزولوشن 1080×1920 پیکسل را داراست و مجهز به نسل دوم تکنولوژی Mobile Bravia نیز شده است. اما سخت افزار این گوشی کاملا مشابه Butterfly است. یعنی یک چیپ Snapdragon S4 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Krait با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 که به همراه 2 گیگابایت حافظه رم، قدرت پردازشی فوق‌العاده ای را به وجود می‌آورند. دوربین موجود بر روی این گوشی یک دوربین 13 مگا پیکسلی با سنسور Exmor RS می‌باشد که قابلیت عکاسی HDR و Panorama و همچنین فیلم برداری FullHD را داراست. اما سیستم عامل استفاده شده بر روی Xperia Z، نسخه 4.1 از سیستم عامل محبوب اندروید می‌باشد که طبق گفته سونی، در آینده به نسخه 4.2 نیز به روز رسانی خواهد شد. باتری موجود بر روی این گوشی یک باتری 2330 میلی آمپر ساعتی است که امکان تعویض آن توسط کاربر وجود ندارد. اما بزرگ‌ترین قابلیت این گوشی، قابلیت مقاومت آن در برابر نفوذ آب می‌باشد. Xperia Z دارای گواهی نامه IP57 است که تضمین می‌نماید این گوشی تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب در مقابل نفوذ آب مقاومت می‌نماید. خواننده نقد و بررسی پرچمدار جدید سونی باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 146 گرم
پردازنده: Qualcomm Snapdragon S4 Pro Chipset , Quad-Core Krait CPU 1.5GHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - 4G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی لمسی خازنی از نوع TFT - اندازه 5 اینچ - 1080 × 1920
دوربین: 13.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v4.1.2 Jelly Bean - Upgradable to v4.2 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 2330 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 550 ساعت - زمان مکالمه 11 ساعت
نام ها ديگر : Sony Xperia C66
:: نقد و بررسی Sony Xperia Z

طراحی و ساخت
اکسپریا زد از یک بدنه شیشه ای بهره می‌برد. یک بدنه شیشه ای کاملا مقاوم و البته بسیار خوش ساخت که هنگام در دست گرفتن آن، کیفیت خوب آن را احساس می‌کنید. به نظر می‌رسد سونی در مورد بدنه این گوشی ریسک نموده و به جای استفاده از یک قاب پشتی پلاستیکی، قاب پشتی گوشی را نیز شیشه ای تولید نموده است. اما این ریسک کاملا مثبت نموده و گوشی جدید سونی را به یک گوشی زیبا، مقاوم و البته شکیل تبدیل نموده است. اما زیبایی گوشی با قطر بسیار کم آن ، دو چندان می‌شود. قطر این گوشی تنها 7.9 میلی متر است که بسیار عالیست. اما ابعاد گوشی 71×139 میلی متر است که 146 گرم نیز وزن دارد. در کل از نظر ابعاد و وزن، می‌توان آن‌را یک گوشی کاملا متوازن دانست که در دست احساس بسیار خوبی را به کاربر القا می‌نماید. البته ناگفته نماند که بزرگی گوشی باعث می‌شود تا به راحتی نتوان با یک دست با آن کار کرد. اما برسیم به نحوه قرار گیری شکاف‌ها و کلید های کنترلی گوشی. دور تا دور گوشی را که نگاه کنید، در سمت راست و بر روی لبه راستی گوشی با کلید کنترل صدا و پاور مواجه می‌شوید که در کنار آن‌ها شکاف قرار گیری سیم کارت و بلندگو قرار دارند. کلید پاور این گوشی که کاملا فلزی است، به طور نا هماهنگی از بدنه بیرون زده، طوری که به نظر کمی عجیب و نا متناسب می‌رسد. در سمت چپ نیز، شکاف microSD قرار دارد که البته توسط روکشی مقاوم پوشانده شده است. همچنین درگاه microUSB و کانکتور داک نیز در همین سمت تعبیه شده‌اند. در بالای گوشی نیز جک 3.5 میلی متری هدفون قرار داده شده است که مانند بقیه شکاف‌های گوشی پوشیده شده است. نهایتا در قسمت پشتی گوشی نیز دوربین، فلاش LED و میکروفون دوم قرار گرفته‌اند که همراه با یک لوگوی Sony، قاب پشتی گوشی را نیز زیبا کرده‌اند. دور تا دور گوشی هیچ شکافی را نمی‌بینید که توسط محافظ پوشانده نشده باشد. اما نکته مهم طراحی این گوشی، وجود گواهینامه IP57 برای این گوشی می‌باشد. گواهی نامه IP57 این گوشی این نکته را تداعی می‌کند که این گوشی در مقابل غبار کاملا مقاوم است و در مورد آب نیز تا 30 دقیقه در عمق یک متری، مقاومت آن تضمین شده است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر می‌شود از خروجی‌های گوشی آب به داخل آن نفوذ نکند؟ در جواب باید بگوییم که بله، درپوش‌های پلاستیکی و کاملا چفت شده خروجی‌ها باعث می‌شوند که آب به هیچ وجه از این راه به داخل گوشی نفوذ ننماید. البته در عین استحکام، خارج کردن درپوش‌ها نیز بسیار آسان است. سیم کارت و کارت حافظه هم که در زیر درپوش جایشان کاملا امن است. به نظر می‌رسد فقط سونی قصد دارد در زمینه ساخت گوشی‌های مقاوم فعالیت نماید و حتی پرچمداران خود را نیز از این مزیت برخوردار سازد. در نهایت باید بگوییم که با دیدن ظاهر این گوشی، کیفیت ساخت آن و البته در عین مقاومت، زیبایی و ظرافت آن، مجذوب طراحی آن گشتیم که می‌توان در قسمت طراحی و ساخت Xperia Z را کاملا موفق دانست.
:: نقاط قوت و ضعف
صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت FullHD
سخت افزار بسیار قدرتمند با عملکرد عالی
نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید
دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین مکالمات تصویری 2.2 مگاپیکسلی
گواهینامه IP57
پشتیبانی از راه های مختلف اتصال به شبکه اینترنت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت
پشتیبانی از فناوری‌های NFC و DLNA

کنتراست نسبتا پایین صفحه نمایش
دوربین 13 مگاپیکسلی با عملکردی در حد دوربین‌های 8 مگاپیکسلی


           
یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 17:39
حمیدرضا شاهرخی
بالاخره پس از ماه‌ها حدس و گمان و شایعه، سامسونگ در واپسین روزهای سال 1391 از پرچم‌دار جدید گوشی‌های اندرویدی خود یعنی Galaxy S4 پرده برداری کرد. Galaxy S4 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ساخته شده تا به این تاریخ محسوب می‌شود و از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در آن نسبت به Galaxy S3 می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت‌تر، پردازنده قوی‌تر و دوربین بهتر اشاره کرد. در ادامه، توضیحات بیشتری را در مورد این پدیده جدید سامسونگ ارائه خواهیم نمود.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 130 گرم
پردازنده: Exynos 5 Octa 5410 Chipset, Quad-Core 1.6GHz Cortex-A15 & Quad-Core 1.2GHz Cortex-A7 CPU's
حافظه: حافظه داخلی 65536 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - حافظه رام - مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - 4G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع Super AMOLED - اندازه 4.99 اینچ - 1920 × 1080
دوربین: 13.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v4.2.2 JellyBean - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: هندزفری - قطب نما - باتری 2600 میلی آمپر ساعت
:: نقد و بررسی Samsung Galaxy S4 I9500 - 64GB

از لحاظ طراحی، Galaxy S4 بسیار شبیه به مدل پیشین یعنی Galaxy S3 می‌باشد. عرض گوشی کم بوده و لبه‌ها دارای انحنای نسبتا زیادی می‌باشند. ضخامت این گوشی تنها 7.9 میلی‌متر بوده که کمی باریک‌تر از مدل قبلیست. قاب دور صفحه نمایش بسیار باریک‌تر شده است و به همین دلیل، Galaxy S4 عرض کمتری نسبت به Galaxy S3 دارد. وزن آن نیز تنها 130 گرم است که برای یک گوشی 5 اینچی، فوق‌العاده می‌باشد. بدنه Galaxy S4 همانند مدل پیشین از پلی کربنات ساخته شده و سامسونگ بار دیگر از به کار بردن فلزات اعلا در گوشی‌های رده بالای خود، امتناع کرد.
در قسمت جلویی این گوشی، صفحه نمایش عریض 4.99 اینچی Super AMOLED با دقت Full HD یعنی 1920×1080 تعبیه شده که تراکم پیکسلی فوق‌العاده 441ppi را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش Galaxy S4 از شبکه PenTile استفاده می‌کند ولی در چنین دقت بالایی، PenTile بودن صفحه نمایش، اهمیتی ندارد.
مغز متفکر Galaxy S4، چیپ Exynos 5 Octa می‌باشد که یک پردازنده چهار هسته ای Cortex-A15 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز، یک پردازنده کم مصرف چهار هسته ای Cortex-A7 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و یک پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX 544MP3 را کنترل می‌کند. البته مدل دیگری از این گوشی برای بازارهای خاص نیز عرضه خواهد شد که از چیپ Qualcomm Snapdragon 600 استفاده خواهد کرد. هر دو مدل دارای 2 گیگابایت حافظه RAM بوده و از شبکه های پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می‌کنند. یک باتری قدرتمند 2600 میلی آمپر-ساعتی نیز وظیفه تغذیه کردن این ابر گوشی را بر عهده دارد.

در پشت این گوشی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و در بالای صفحه نمایش، دوربین دوم 2.1 مگاپیکسلی قرار دارد که دوربین دوم، علاوه بر انجام مکالمات تصویری، وظیفه ردیابی چشم و دست کاربر را نیز بر عهده دارد. در ضمن، هر دو دوربین می‌توانند با کیفیت Full HD 1080p فیلم‌برداری کنند.
Galaxy S4 دارای سنسور مادون قرمز (IR Blaster) نیز می‌باشد و کاربران می‌تواند از گوشی خود به عنوان یک کنترل از راه دور برای تلویزیون خود استفاده کند. این گوشی در سه مدل 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد و تمامی مدل‌ها دارای شکاف کارت حافظه microSD خواهند بود.
Galaxy S4 به طور پیش فرض از نسخه 4.2.2 سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند که به رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی TouchWiz نیز مجهز شده است. سامسونگ امکانات و قابلیت‌های نرم افزاری بسیاری به این گوشی اضافه کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت‌های عکاسی Sound and Shot و Drama Shot، امکان فیلم‌برداری Cinema Photo برای ساختن فایل‌های GIF، دیکشنری S Translator، سیستم‌های ردیابی چشم کاربر شامل Smart Pause و Smart Scroll و بخش سلامت و ورزشی S Health، اشاره کرد.

نگاهی به امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ی Samsung Galaxy S4
 
:: نقاط قوت و ضعف
 
پردازنده جدید هشت هسته ای به همراه پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX544MP3
صفحه نمایش 4.99 اینچی از نوع SuperAMOLED و با رزولوشن FullHD
قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
امکانات متنوع اتصال به اینترنت مانند 4G، 3G ، Wi-Fi، Edge و GPRS
دارای فناوری‌های NFC و DLNA
دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین مکالمات تصویری
سیستم عامل اندروید 4.2
دارای حسگر های متنوع با امکانات فراوان
امکانات نرم افزاری بسیار متنوع و کاربردی
باتری 2600 میلی آمپر ساعتی
50 گیگابایت حافظه مجازی DropBox

کیفیت ساخت متوسط


           
یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 17:32
حمیدرضا شاهرخی
HYUNDAI Rock X - 32GB
به زودي
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: - وزن 390 گرم
پردازنده: ARM Rockchip RK3066 Chipset - Dual Core Cortex-A9 CPU 1.6GHz
دیسک درایو: حافظه داخلی 32 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 8 اینچ
امکانات: WiFi - بلوتوث - کارت خوان - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB - HDMI
سایر مشخصات: Google Android v4.1 JellyBeam - کارکرد باتری 5 ساعت تماشای ویدیو و یا 4 ساعت بازی ساعت
مشخصات کلی
199.5 × 155 × 8.5 mm ابعاد :
 
390 گرم وزن :
 
مشکی رنگ :
پردازنده
ARM سازنده پردازنده :
 
Rockchip RK3066 Chipset - Dual Core Cortex-A9 CPU مدل پردازنده :
 
1.6GHz سرعت پردازنده :
حافظه
1.0 GB حافظه رم :
 
DDR3 نوع حافظه رم :
دیسک درایو
حافظه داخلی نوع دیسک درایو :
 
32 GB ظرفیت دیسک درایو :
گرافیک
Mali-400 Quad Core مدل پردازنده گرافیک :
صفحه نمایش
بلی صفحه نمایش لمسی :
 
LCD نوع صفحه نمایش :
 
Capacitive نوع صفحه لمسی :
 
8 اینچ اندازه صفحه نمایش :
 
صفحه نمایش لمسی، خازنی و مالتی‌تاچ از نوع IPS LCD توضیحات صفحه نمایش :
 
768 × 1024 پیکسل رزولوشن صفحه نمایش :
 
صفحه نمایش خازنی و مالتی‌تاچ با قابلیت دریافت چندین لمس همزمان
قابلیت های صفحه نمایش لمسی :
امکانات
خیر قابلیت نصب سیم کارت :
 
خیر قابلیت مکالمه تلفنی با سیم کارت :
 
بلی شبکه بی سیم Wifi :
 
802.11 b/g/n توضیحات شبکه بی سیم Wifi :
 
خیر GPRS :
 
خیر GPS :
 
خیر Edge :
 
بلی بلوتوث :
 
نسخه‌ی 2.1 نسخه بلوتوث :
 
خیر NFC :
 
خیر DLNA :
 
بلی کارت خوان :
 
کارت حافظه‌ TF Card حداکثر تا 32 گیگابایت نوع کارت حافظه قابل نصب :
 
بلی دوربین :
 
دوربین پشتی با کیفیت 2 مگاپیکسل توضیحات دوربین :
 
بلی وب کم :
 
دوربین پشتی با کیفیت 2 مگاپیکسل توضیحات وب کم :
 
خیر حسگر اثر انگشت :
 
خیر رادیو :
 
خیر قطب نما :
 
بلی حسگر شتاب سنج :
 
بلی حسگر ژیروسکوپ :
 
یک عدد اسپیکر داخلی مشخصات اسپیکر :
 
MP3/WMA/WAV/APE/AAC/FLAC/OGG
پخش موسیقی :
 
1080P, AVI/MOV/MP4/RMVB/FLV/MKV
پخش فیلم :
 
خیر پورت USB :
 
Micro USB نسخه‌ی 2 نسخه USB :
 
بلی پورت microUSB :
 
بلی پورت HDMI :
 
بلی فیش 3.5 میلیمتری صدا :
 
Memory card slot
3.5 DC-in 9V
3.5mm Audio Jack
سایر پورت ها :
سایر مشخصات
Google Android سیستم عامل :
 
v4.1 JellyBeam نسخه سیستم عامل :
 
باتری لیتیوم یونی 4400 میلی آمپر ساعتی باتری :
 
5 ساعت تماشای ویدیو و یا 4 ساعت بازی ساعت کارکرد باتری :
 
مرورگر
ماشین حساب
Email
Clock
VideoPlayer
File Explorer
Google Play
برخی نرم افزارهای نصب شده :
 
پشتیبانی از زبان فارسی
قابلیت USB On The Go
پشتیبانی از Flash
امکان اتصال مودم 3G
امکانات دیگر :
 
شارژر باتری
هندزفری
کابل USB On The Go
کابل Micro USB
دفترچه راهنما
اقلام همراه تبلت :


           
دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 1:3
حمیدرضا شاهرخی
Xperia U یکی از تولیدات جدید کمپانی Sony است که در کنگره جهانی موبایل سال 2012 معرفی شد. این گوشی سومین مدلی است که پس از جدایی کمپانی‌های Sony و Ericsson با نام تجاری Sony وارد بازار شده است. از جمله مشخصات آن می‌توان به پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی، صفحه نمایش 3.5 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید اشاره کرد. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند و زیبا هستید، بررسی تخصصی این محصول را مطالعه نمایید.

برای دیدن مشخصات کامل به ادامه مطلب بروید...


 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 12:30
حمیدرضا شاهرخی
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: - وزن 748 گرم
پردازنده: Intel Atom™ Processor Z2760 1.8GHz
دیسک درایو: حافظه داخلی 64 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LED Capacitive - اندازه 11.6 اینچ
امکانات: WiFi - بلوتوث - کارت خوان - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - USB - HDMI
سایر مشخصات: Microsoft Windows 8 32bit - کارکرد باتری 14 ساعت
نام ها ديگر : XE500T1C


ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 22:42
حمیدرضا شاهرخی
Samsung I9082 Galaxy Grand
به زودي
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - دو سیم کارته - وزن : 162 گرم
پردازنده: Dual Core CPU 1.2GHz
حافظه: حافظه داخلی 8192 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع TFT - اندازه 5 اینچ - 480 × 800
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v4.1.2 Jelly Bean - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: هندزفری - قطب نما - باتری 2100 میلی آمپر ساعت
برای دیدن مشخصات کامل به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 22:38
حمیدرضا شاهرخی

Samsung Plasma PS51E495025490000 با گارانتی سام سرویس

• قابلیت پخش فرمت سه بعدی HD
• پنل با قابلیت بازسازی رنگ مشکی واقعی
• قاب براق
• 600HZ Subfield Motion
• 2 ورودی HDMI
• پورت USB با قابلیت پخش فیلم، عکس و موسیقی
• صدای دالبی دیجیتال
• صدای فراگیر SRS Theater
مشخصات کلی :
اطلاعات کلی: PLASMA - سایز 51 اینچ
مشخصات تصویر: تکنولوژی سه بعدی کیفیت تصویر HD
مشخصات صدا: 2 عدد بلندگوی 10 وات
تیونر تلویزیون: DVB-T - تصویر در تصویر
ورودی ها: HDMI - USB - Component - PC Input
امکانات: OSD Language - تله تکست
نام ها ديگر : Samsung Plasma 51E4950

برای دیدن مشخصات کامل به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 22:33
حمیدرضا شاهرخی
Samsung LED 46ES69503200000 تومان
حس و حال شگفت آور ال ای دی های سری 6 را تجربه کنید. جهان جدید و هیجان انگیز تلویزیون های هوشمند سرگرمی های خانگی را متحول می سازند و سیستم اسمارت هاب تعبیه شده در آنها به شما اجازه تعامل با تلویزیون را می دهد. همه کار از گشت و گذار در اینترنت گرفته تا تماشای عکس یا فیلم راحت تر از گذشته انجام شده و لذت بخش تر می باشد. معرفی قابلیت مشاهده سه بعدی و طراحی منحصر بفرد جنبه سرگرمی سیستم را تقویت کرده و به شما اجازه می دهد تا پا به جهان مجازی بگذارید. کیفیت فوق العاده واقعی تصاویر سه بعدی ال ای دی های سری 6 بی نظیر است و فیلم ها، بازی ها و تمام برنامه های چندرسانه ای مورد علاقه خویش را به نحو غیرقابل باوری از نو تجربه خواهید کرد.
مشخصات کلی :
اطلاعات کلی: LED - سایز 46 اینچ
مشخصات تصویر: تکنولوژی سه بعدی کیفیت تصویر Full HD
مشخصات صدا: 2 عدد بلندگوی 10 وات
تیونر تلویزیون: DVB-T - تصویر در تصویر
ورودی ها: HDMI - USB - Component - Composite - LAN
امکانات: OSD Language - تله تکست - بازی
نام ها ديگر : Samsung LED UA46ES6950
:: نقد و بررسی Samsung LED 46ES6950
تجربه 3 بعدی حقیقی از منظری جدید
تلویزیون های ال ای دی سامسونگ تجربه مشاهده کاملاً جدید و فراگیری در سیستم های سرگرمی خانگی ایجاد کرده اند. با آخرین فن آوری تصویرپردازی 3 بعدی در جذبه دنیای جدید تصاویر زنده و حقیقی تلویزیونی غرق خواهید شد.

از برنامه های کاربردی، فیلم ها، Skype، گشت و گذار در اینترنت و بسیاری قابلیت های دیگر لذت ببرید
دنیای جدید سرگرمی های خانگی شخصی را با Smart Hub بروزآوری شده سامسونگ و سه سرویس جدید کشف کنید. با قابلیت داستان خانواده - Family Story می توانید عکس ها، پیام ها و رویدادهای ویژه را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید. در عین حال، کودکان می توانند با قابلیت ویژه کودکان – Kids سرگرم شده و مطالب جدیدی بیاموزند. شما نیز می توانید با استفاده از قابلیت تندرستی - Fitness ورزش کرده و برنامه تمرینات خود را مدیریت کنید. این دستگاه ها با ایجاد امکان دسترسی به محتواهای عالی و نیز مجموعه Samsung Apps، گشت و گذار در اینترنت، Skype و بسیاری امکانات دیگر، برترین تجربه سرگرمی های خانگی را برای خانواده شما به ارمغان می آورند.

کشف واقعیت جدید با کیفیت فول اچ دی
سطح جدید و برتر واقعیت سرگرمی های خانگی را تجربه کنید که تاکنون مشابهی نداشته است. تلویزیون هوشمند سامسونگ شما به دلیل دارا بودن دقت تصویری دو برابر تلویزیون های اچ دی معمولی، تجربه دیداری شگرفی می آفریند که شما را از مرز صفحه تلویزیون فراتر برده و در تصاویر نفس گیر خود غوطه ور خواهد ساخت. اگر بافت غنی و واضح تصاویر فول اچ دی را تجربه کنید، برنامه های تلویزیونی و فیلم های دلخواه تان دیگر هرگز مانند گذشته نخواهند بود. واقعیت جدید را با تصاویر وضوح بالای کامل تجربه کنید.

رنگ های زنده تر برای تصاویری بهتر
ت بهبود دهنده گسترده رنگ ها پلاس - Wide Color Enhancer Plus سامسونگ با بهره گیری از یک الگوریتم پیشرفته ارتقای کیفیت تصویر، می تواند کیفیت هر تصویری را بهتر ساخته و جزییات پنهان را آشکار سازد. حالا می توانید با قابلیت بهبود دهنده گسترده رنگ ها پلاس، رنگ ها را درست همانطور که باید دیده شوند مشاهده کنید.

طراحی شده برای حداکثر جذابیت
طراحی بسیار باریک تلویزیون های سامسونگ لذت مشاهده را به حداکثر ممکن ارتقا داده و نیز فضای داخلی خانه شما را زیباتر می سازد. طراحی One با زیبایی هرچه تمام تر بدنه تلویزیون ال ای دی را با پانل تصویری آن در هم می آمیزد تا کلیه موانع موجود بر سر راه یک تجربه تمام عیار مشاهده را از بین ببرد.

دسترسی به اینترنت بدون نیاز به سیم
با قابلیت LAN بیسیم داخلی می توانید امکانات ارتباطی تلویزیون خود را بدون نیاز به افزودن تجهیزات بیرونی توسعه داده و زیبایی طراحی جذاب آنرا حفظ کنید.
 


           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 21:0
حمیدرضا شاهرخی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دراین وبلاگ سعی شده از دنیای رایانه اخباری منتشر شود. و آدرس companyparsian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 487
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 489
بازدید ماه : 1535
بازدید کل : 132410
تعداد مطالب : 265
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1